Yeni Başlangıç Yapmak İsteyenlere...


Bugün yeni bir başlangıç yapmaya var mısın?

Düşündüm de hayatın hengamesinde işlere dalıp gidiyoruz ve pek çok kez başımızı kaldırdığımızda olmak istediğimiz noktanın uzağında buluyoruz kendimizi.

Yeni bir başlangıç yapmak, düştüğün yerden kalkmak, hayatı biraz daha istediğin yöne çekmek için yeni doğan bir güneşi beklemek niye? Hadi yarını/yarınları beklemeyelim, hemen aksiyon alalım.
Bugün, bu dakika -gerekiyorsa- elimizdeki işi bırakalım. Hayatımız yerine, bizi olmak istediğimiz noktadan uzaklaştıran işleri öteleyelim. Gerekiyorsa bu gece az uyuyalım hatta hiç uyumayalım ama bugün bu değişimi başlatalım.

Öncelikle şu 3 sorunun cevaplarına ihtiyacımız olacak;

1- Ben nereye varmak istiyorum. (Ne olmak istiyorum, yıllar sonra bulunmak istediğim nokta ne?)
2- Ben şuan ne yapıyorum?
3- Benim bu amaç için yapmam gereken neler var?

Evet hadi şimdi internette yeni bir sayfa açalım ve arama motoruna bizi amacımıza ulaştıracak kelimeleri yazalım. Sadece okumakla kalmayalım dahasını yapalım, telefona sarılıp bilgi alalım, üye olalım...
Bugün bu işe başlayalım.
Hayata dalmayalım, yelkenleri açalım, bakalım bu defa hedefe ne kadar yaklaşacağız.

Yorumlar

  1. Yeniden doğmak için yeni bir başlangıç! gerek te, ya boğulursam deniz'e fazla açılıpta, işte o sakınca var ürküyor insan, cesaretimi toplayıp deneyeceğim.
    tşk.ler Yeliz hanım :))

    YanıtlaSil
  2. Kendime Yeni Bir Ben Lazım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder